Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Poziom : 3
kopiujemy gotowca z http://themodders.org/index.php?showtopic=5900 i edytujemy na ten wzór(u mnie Ostrze Mrozu)
func void B_ICECUBE (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
var int DamageRandy;
DamageRandy = Hlp_Random (100);
procent_trafienia = 50;
if (Npc_HasItems(hero, ItMw_Ice_Sword) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_Ice_Sword) == TRUE)
&& (DamageRandy <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", oth, slf, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};
};
po czym dodajemy pod efektem
Npc_ClearAIQueue (self);
B_ClearPerceptions (self);
AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze, 0, "");
return;
i gotowe. miecz zrobiłem na oparciu na plikach:
-B_BeliarsWeaponSpecialDamage.d w D:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\Story\B_Content
-B_AssessMagic.d w D:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\AI\Magic
To efekt zamrożenia z lodowej bryły i lodowej fali odejmujący co kilka sekund życie
Efekt Wizualny
Warunki
Funkcje i ich warunek
Ostatnio edytowany przez MrSilver3200 (2010-06-20 13:54:50)
Offline