kopiujemy gotowca z http://themodders.org/index.php?showtopic=5900 i edytujemy na ten wzór(u mnie Ostrze Mrozu)
func void B_ICECUBE (var C_NPC oth, var C_NPC slf) {
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero)) { var C_ITEM ready; var int randomdmg; var int procent_trafienia; var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero); var int DamageRandy; DamageRandy = Hlp_Random (100); procent_trafienia = 50;
if (Npc_HasItems(hero, ItMw_Ice_Sword) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_Ice_Sword) == TRUE) && (DamageRandy <= procent_trafienia) { if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL) {
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", oth, slf, 0, 0, 0, FALSE ); };
}; }; };
po czym dodajemy pod efektem
Npc_ClearAIQueue (self); B_ClearPerceptions (self); AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze, 0, ""); return;
i gotowe. miecz zrobiłem na oparciu na plikach: -B_BeliarsWeaponSpecialDamage.d w D:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\Story\B_Content -B_AssessMagic.d w D:\Program Files\JoWood\Gothic2ZlotaEdycja\_Work\data\Scripts\Content\AI\Magic
To efekt zamrożenia z lodowej bryły i lodowej fali odejmujący co kilka sekund życie Efekt Wizualny Warunki Funkcje i ich warunek
|