Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, że...


#1 2010-02-27 13:31:46

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Gothic II : Noc Kruka - Tutoriale - "Zaklęcie teleportacji"

1.Otwieramy plik _Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spell_Teleport_Alle.d (w naszym katalogu roboczym).

2.Nad

Spoiler:


// ----- neu 1.21 Verteiler für die Cast-Funcs -------
func void Spell_Cast_Teleport()
{

dodajemy taki skrypt:

Spoiler:


// ------ Nowy teleport ------
func int Spell_Logic_TeleportNazwa (var int manaInvested)
{
    if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
    {
        return SPL_SENDCAST;
    }
    else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Teleport)
    {
        return SPL_SENDCAST;
    };
   
    return SPL_NEXTLEVEL;
};

func void Spell_Cast_TeleportNazwa ()
{
    B_PrintTeleportTooFarAway (NASZ_ZEN);

    if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
    {
        self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
    }
    else
    {
        self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Teleport;
    };

    AI_Teleport        (self, "WAYPOINT");
    AI_PlayAni        (self, "T_HEASHOOT_2_STAND" );
};

Nazwa - Nazwa naszego teleportu (Nie ta wyświetlana w ekwipunku, to po prostu taki identyfikator - ważne, żeby była unikatowa);

NASZ_ZEN - Nazwa naszego świata;

WAYPOINT - Nazwa waypointa, do którego się przenosimy, należy pamiętać o nawiasach.

3.Pod

Spoiler:


// ----- neu 1.21 Verteiler für die Cast-Funcs -------
func void Spell_Cast_Teleport()
{

Wklejamy:

Spoiler:


if (Npc_GetActiveSpell(self) == SPL_TeleportNazwa    )    {    Spell_Cast_TeleportNazwa            (); };

4.W pliku _Work/Data/Content/_intern/Constants.d musimy wkleić linijkę:

Spoiler:


const int SPL_TeleportNazwa        = 100;

A to:

Spoiler:


const int MAX_SPELL                    = 100;

Zmienić na:

Spoiler:


const int MAX_SPELL                    = 101;

5.Następnym etapem jest edycja pliku _Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spell_ProcessMana.d
Zaraz pod tym:

Kod:

var int activeSpell; activeSpell = Npc_GetActiveSpell(self);

Dopisujemy to:

Kod:

//Nowy teleport
if (activeSpell == SPL_Teleport[color=#FFFF00]Nazwa[/color]			)	{	return  Spell_Logic_Teleport[color=#FFFF00]Nazwa[/color]	(manaInvested); };

6.Teraz należy poprawić błędy związane z przecinkami - ja nie będę ich tutaj opisywał, bo przecież, chyba chcecie też coś zrobić sami, prawda?

7.Odpalamy grę i powinno działać ;)
Lesterek17-Lekko oczyściłem temat.
Wywala błąd a nie mam nawet tylu linijek? - Prosta sprawa przeinstaluj gothic-a
Jak zrobić do G1? - Zobaczcie jak to wygląda na teleportacji do Bagien.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hotels-world.pl Ciechocinek wellness weekend transport kraków