- New Gothic Team http://www.newgothicteam.pun.pl/index.php - Skrypty http://www.newgothicteam.pun.pl/viewforum.php?id=81 - Gothic II : Noc Kruka - Tutoriale - "Zaklęcie teleportacji" http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=415 |
Vayurax - 2010-02-27 13:31:46 |
1.Otwieramy plik _Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spell_Teleport_Alle.d (w naszym katalogu roboczym).
dodajemy taki skrypt:
Nazwa - Nazwa naszego teleportu (Nie ta wyświetlana w ekwipunku, to po prostu taki identyfikator - ważne, żeby była unikatowa);
Wklejamy:
4.W pliku _Work/Data/Content/_intern/Constants.d musimy wkleić linijkę:
A to:
Zmienić na:
5.Następnym etapem jest edycja pliku _Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spell_ProcessMana.d Kod:var int activeSpell; activeSpell = Npc_GetActiveSpell(self); Dopisujemy to: Kod://Nowy teleport if (activeSpell == SPL_Teleport[color=#FFFF00]Nazwa[/color] ) { return Spell_Logic_Teleport[color=#FFFF00]Nazwa[/color] (manaInvested); }; 6.Teraz należy poprawić błędy związane z przecinkami - ja nie będę ich tutaj opisywał, bo przecież, chyba chcecie też coś zrobić sami, prawda? |