Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Jak w temacie. Mogą być też skrypty, textury i inne pierdoły. No i:
Spoiler:
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_15_00"); //Co z tą Lucią?
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_16_01"); //Nikogo nie smuci, że jej już tu nie ma.
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_15_02"); //Czemu?
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_16_03"); //Wykorzystywała wszystko i wszystkich.
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Nadja_LuciaInfo_lucia_16_04"); //Była dziwką nie tylko z zawodu...
Z tym ostatnim Outputem to dojebali...
Spoiler:
AI_Output (other,self ,"DIA_Agon_GolemDead_ShutUp_MyChest_15_00"); //Mam w dupie przeznaczenie. Skrzynia jest moja.
AI_Output (self ,other,"DIA_Agon_GolemDead_ShutUp_MyChest_07_01"); //Nie, nie możesz tego zrobić, wcześniej cię zabiję.
To się da wywołać, jeśli robiąc próbę ognia najpierw zabijamy golema, a potem dopiero idziemy do jaskini z runą. Wtedy koło skrzyni będzie stał Agon i będzie szpanował, że wygrał. Wtedy każemy mu zamknąć mordę i wyjdą nam dwie opcje, ta i jakaś inna.
Offline
Nie mam póki co G1 Ale zobaczcie sobie dialogi Yberiona te nie przetłumaczone wiem o czym są :d(Yberion przeżył i mówi to co Cor Angar nam powiedział , co mówił że przed śmiercią przepowiedział.
Offline