Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Instalujemy oczywiście G2MDK
Poniższy skrypt edytujemy według naszych potrzeb i wklejamy na sam dół pliku "IT_Addon_Weapons" znajdującego się w folderze "Gothic2/_Work/data/scripts/content/items"
Tekst oznaczony na żółto to taki który edytujemy.
Tekst oznaczony na niebiesko to informacja.
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
*Efekt (SPELLFX_CROSSBOW) to taka niebieska poświata. Więcej efektów jest w pliku "VisualFxInst.d" który znajduje się w folderze "Gothic II\_Work\data\Scripts\System\VisualFX"
**To jest Model 3D broni. Więcej modeli w folderze: "Gothic II\_Work\data\Meshes\Items\IT_Weapons"
Ok. Większość już zrobiliśmy. Teraz pozostało skompilować skrypty. W tym celu Wchodzimy w folder "Gothic2\System",
klikamy GothicStarter. Wyświetla nam się małe okienko. Zaznaczamy opcję "Skripte parsen", a następnie wybieramy "Spiel starten". Jeśli wszystko dobrze zrobiliśmy, to gra nam się normalnie uruchomi. Jeśli jednak nie, to wyskoczy błąd.
Dajemy nowa gra, aktywujemy kody i w konsoli wpisujemy na przykład "insert itmw_miecz"
Mam nadzieję że poradnik się przyda początkującym modderom.
Można kopiować, ale podpiszcie że ja jestem autorem.
Offline