Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Ten news będzie o orężu w naszej modyfikacji. Otóż ilość różnych broni w modyfikacji będzie... praktycznie nieograniczona!
Jak to możliwe? Nazwa, statystyki a nawet i model zwykłych broni będą generowane losowo, dzięki czemu liczba kombinacji jest prawie nieograniczona! Oczywiście będą także zwykłe bronie, zawsze wyglądające tak samo i posiadające takie same lub podobne statystyki, jednak możecie być pewni, że nudno nie będzie.
Oprócz tego informujemy o innych zmianach w modyfikacji:
-Będzie można włączyć licznik obrażeń, który pokaże ile HP tracimy;
-Bohater będzie posiadał możliwość krótkiego przyspieszenia biegu, dopóki będziemy mieli jakąś wytrzymałość, której stan widoczny jest na pasku w lewym dolnym rogu ekranu;
-Po otrzymaniu doświadczenia na ekranie pokaże się nam pasek przedstawiający ile doświadczenia brakuje nam do następnego poziomu;
-W trakcie walki będziemy mogli poprawić swoje umiejętności bojowe - co jakiś czas talent posługiwania się danym typem broni wzrośnie o jeden procent, oczywiście tylko podczas uderzania przeciwników;
-Poprawione zostały refleksje na metalowych powierzchniach.
Offline
jak w borderlands
fajny pomysł lecz ale na samym początku mogła by się trafić ostatnia że tak powiem broń i co w tedy?
Offline
No, no to chyba najlepszy mod przebije na pewno Wielką Wojnę.
Offline
mam pewną obawe co do tego pomysłu. dajmy na to zostanie wylosowana nazwa np: długi miecz. i potem zostanie wylosowany model topora, no i co wtedy?. albo wylosuje sie model sztyletu a będzie to miecz dwuręczny. i co wtedy?
Offline
Nie, nie, nie, są porobione osobne instancje broni, i np. krótki miecz może mieć od 30 do 70 obrażeń, analogiczne do obrażeń są cena i wymagana siła, dzięki czemu wiem, że obywatel będzie miał krótki miecz, i będzie to miało model krótkiego miecza, itp. Tak samo pancerze, co prawda pancerz wygląda zawsze tak samo, ale NPC przy każdym odpaleniu nowej gry noszą inne pancerze, hełmy itd. Trochę trudno to wytłumaczyć, jednak wierzcie mi, nie ma związanych z tym żadnych błędów ;]
Offline
Tylko błagam Cię, nie rób w modzie wymagań jakichś statów do noszenia pancerzy. W MT mnie to strasznie zepsuło klimat, jak np grając magiem musiałem mieć w huj siły, żeby móc nosić podstawowe pancerze.
Offline
Spokojnie, jeśli zdarzy się coś takiego, to najwyżej do jakichś artefaktów xD
Offline
Vay, a jakie będą z tego + (plus) ? No bo wiesz skoro - (minus) może być że coś jest wymagane do zbroi lub hełmu np: siła, kogoś naprawdę to wkurzy.
Offline
Zależy, niektóre artefakty mogą mieć naprawdę potężną moc.
Offline
Kurde ale ściągasz po GIII xD Ja nie mam zastrzeżeń na pewno będzie ciekawiej.
Offline
Ta fajne a czy dało by sie zrobic cos takiego :
-na poczatku gry umiał bys wyrywac kły wilka albo rogi(ale takie trudniejsze typu jezyk ognistego... trzeba bylo sie nauczyc) by to bylo w % czy sie uda np. poziom 1 wyrywania kłow (by był zaraz na poczatku gry ) 35 % poizom 2 80 %. To jest tylko moj pomysł i trzeba było by go dopracowac
Offline
Niee, bez sensu, wgl rzeczy typu "szansa na powodzenie przy czymśtam" są bez sensu. Albo się coś umie, albo nie.
Offline
a ja mam pewien pomysł. wyobraźmy sobie taką sytuacje: Zabijamy stworka np: Cieniostwora, i możemy sobie wziąść jego głowe jako trofeum. fajnie by było jeżeli po zabraniu tego trofeum zabity cieniostwór nie miał by głowy, lub innych "narządów". co sądzicie?
Offline
Niestety, wątpię, że coś takiego jest możliwe, ale to Vaya projekt, a on umie zaskoczyć...
Offline