Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, że...


#31 2010-07-30 18:19:57

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: Test Mod

nieeee. Główny Bohater to ma być Sahari

Offline

 

#32 2010-07-30 21:28:57

 Gamer

Poziom : 11

306877
Skąd: Brudzowice
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 176
Punktów :   
Opis: Jestem , więc żyje . (haha)
Team: Wolny moder

Re: Test Mod

leżał e trumnie

Offline

 

#33 2010-07-31 06:58:35

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: Test Mod

że co? xD

To było do BziBzi'a -.-

Offline

 

#34 2010-07-31 16:03:25

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Re: Test Mod

XD a coś konkretnego? XD
hehe mogę np jakąś misję dać głównemu hero


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

#35 2010-07-31 17:41:40

 Gamer

Poziom : 11

306877
Skąd: Brudzowice
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 176
Punktów :   
Opis: Jestem , więc żyje . (haha)
Team: Wolny moder

Re: Test Mod

raczej nie chodź będzie to powiązane:D

Offline

 

#36 2010-07-31 19:05:54

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
Skąd: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: Test Mod

Może będzie nieumarłym strażnikiem cmentarza i będzie ostrzegał nas przed ożywieńcami na owym cmentarzu? Ew. można z nim pójść na party, żeby pomógł nam rozwalić trupów.


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Jeśli The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to możecie mnie zmusić do wyjścia na ulicę i wykrzyknięcia, że theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej tępym, najbardziej idiotycznym i najgłupszym światopoglądem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z całej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu słuszności ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywyższają się nad innych, bo twierdzą, że do życia nikogo nie potrzebują.
Aż giną, i wszystko się im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili właśnie wszystko się otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#37 2010-07-31 19:49:06

 Gamer

Poziom : 11

306877
Skąd: Brudzowice
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 176
Punktów :   
Opis: Jestem , więc żyje . (haha)
Team: Wolny moder

Re: Test Mod

raczej będzie martwy na orginalnym łożku

Offline

 

#38 2010-07-31 19:56:37

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
Skąd: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: Test Mod

Gejmer, mam nadzieję, że przeczytałeś i rozpatrzyłeś tego mojego PM'a, co ci wysłałem kilka dni temu.
Najlepiej napisz, żeby inni zrobili tak samo.


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Jeśli The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to możecie mnie zmusić do wyjścia na ulicę i wykrzyknięcia, że theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej tępym, najbardziej idiotycznym i najgłupszym światopoglądem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z całej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu słuszności ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywyższają się nad innych, bo twierdzą, że do życia nikogo nie potrzebują.
Aż giną, i wszystko się im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili właśnie wszystko się otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#39 2010-08-01 11:52:25

 Gamer

Poziom : 11

306877
Skąd: Brudzowice
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 176
Punktów :   
Opis: Jestem , więc żyje . (haha)
Team: Wolny moder

Re: Test Mod

Szanowni modderzy, którzy będą w modzie proszę o stworzenie własnych skryptów , animacji(pancerze nie obowiązkowo), tekstur(do pancerzy).
Robimy to w taki sposób:
1.Tworzymy odpowiednie foldery (/work/data/scripts/content|anims|textures)
2. Tworzymy kolejne podfoldery (do /content /items i /story | do textures /compiled)
3.Robimy nasz  pancerz(lub nie tylko wrzucamy ten co ma być z G2) i wrzucamy go do anims a tekstury jego do textures.
4.Tworzymy skrypt broni i pancerza:

Kod:

INSTANCE ItMw_Moja_nazwa (C_Item) 			
{	
	name 			=	"Nazwa miecza itp.";

	mainflag 		=	ITEM_KAT_NF;
	flags 			=	ITEM_SWD;	
	material 		=	MAT_METAL;

	value 			=	ile kosztuje;

	damageTotal		= 	ile zadaje obrażeń;
	damagetype		=	Typ_obrażeń;		
	range    		=  	zasięg;	

	cond_atr[2]   	= 	czego wymaga;  
	cond_value[2]  	= 	ilość wymagań;
	visual 			=	"ItMw_model";
	effect			=	"efekt";

	description		= 	name;
	TEXT[1]			= 	"Nasz podskriptum :D";
	TEXT[2]			= 	NAME_Damage;		COUNT[2]	= damageTotal;
	TEXT[3] 		= 	NAME_Str_needed;	COUNT[3]	= cond_value[2];
	TEXT[4] 		=	NAME_OneHanded;
	TEXT[5]			= 	NAME_Value;			COUNT[5]	= value;
};

INSTANCE ItAr_Nasza_Nazwa (C_Item)
{
	name 			=	"Nazwa";

	mainflag 		=	ITEM_KAT_ARMOR;
	flags 			=	0;

	protection [PROT_EDGE]	=	150;        _
	protection [PROT_BLUNT] = 	150;          |_
	protection [PROT_POINT] = 	150;             |_Ochrona przed wszystkim :D 
	protection [PROT_FIRE] 	= 	75;             _|
	protection [PROT_MAGIC] = 	75;           _|

	value 			=	koszt;

	wear 			=	WEAR_TORSO;|czy na ciało czy hełm

	visual 			=	"ItMi_model w ekwipunku.3ds";
	visual_change 	=	"plik asc zbroji.asc";
	visual_skin 	=	0;
	material 		=	MAT_LEATHER; z czego jest

	description		=	name;
	
	TEXT[1]			=	NAME_Prot_Edge;			
	COUNT[1]		= 	protection	[PROT_EDGE];
	TEXT[2]			=	NAME_Prot_Point;		
	COUNT[2]		= 	protection	[PROT_POINT];
	TEXT[3] 		=	NAME_Prot_Fire;			
	COUNT[3]		= 	protection	[PROT_FIRE];
	TEXT[4]			=	NAME_Prot_Magic;		
	COUNT[4]		= 	protection	[PROT_MAGIC];
	TEXT[5]			=	NAME_Value;			
	COUNT[5]		= 	value;
};

Zapisujemy w items
5.Tworzymy naszego npc


Kod:

instance NONE_cyfry_nazwa (Npc_Default)
{
	// ------ Ogólne ------
	name 		= "nazwa";
	guild 		= GIL_NONE;
	level		= 30;
	id 			= cyfry;
	voice 		= 4;
	flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;
	npctype		= NPCTYPE_MAIN;
	
	//----- Atrybuty ----
	attribute [ATR_STRENGTH] = 100;
	attribute [ATR_DEXTERITY] = 100;
	attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
	attribute [ATR_HITPOINTS] = 200;
	attribute [ATR_MANA_MAX] = 2000;
	attribute [ATR_MANA] = 2000;
		
	// ------ Taktyka walki ------
	fight_tactic= FAI_HUMAN_MASTER;
	
	// ------ Używane bronie ------				
	EquipItem	(self, ItMw_nazwa miecza);
	
	// ------ Ekwipunek ------
	B_CreateAmbientInv (self);
		
	// ------ Wygląd ------
	B_SetNpcVisual 		(self, MALE, "głowa jaka", tekstura twarzy, tekstura ciała, pancerz);
	Mdl_SetModelFatness	(self, 0);
	Mdl_ApplyOverlayMds	(self, "Humans_Mage.mds");|sposób chodzenia
	
	// ------ Talenty ------
	B_GiveNpcTalents (self);
	
	// ------ Umiejętności bojowe ------
	B_SetFightSkills (self, 70);

	// ------ Rutyny ------
	daily_routine 		= Rtn_Start_125;
};


FUNC VOID Rtn_Start_125 ()                               _
{	                                                                  |_
	TA_Smalltalk	(08,00,	23,00,"XXX");          |_Rutyny nie zmieniajcie niech będzie taka
	TA_Smalltalk	(23,00,	08,00,"XXX");        _|
};                                                                      _|

6.Pakujemy wszystko do paczki winrarem i wrzucamy np. na megaupload i wysyłamy link do mnie na pm.

Offline

 

#40 2010-08-01 12:36:05

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: Test Mod

a moge odrazu cały model głowy dać? xD

Offline

 

#41 2010-08-01 13:34:16

 Gamer

Poziom : 11

306877
Skąd: Brudzowice
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 176
Punktów :   
Opis: Jestem , więc żyje . (haha)
Team: Wolny moder

Re: Test Mod

nieeee...

Offline

 

#42 2010-08-01 14:57:08

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: Test Mod

aha xD. to mi jako PC_HERO daj głowe Bald i Twarz Laresa:)

Offline

 

#43 2010-08-01 15:19:05

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Re: Test Mod

eeee ja też mam to zrobić czy co? od razu mówię że znam się tylko na robieniu gościa i robieniu miecza a pancerz to tylko z gotowca ino inna textura.


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

#44 2010-08-01 16:28:30

 Gamer

Poziom : 11

306877
Skąd: Brudzowice
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 176
Punktów :   
Opis: Jestem , więc żyje . (haha)
Team: Wolny moder

Re: Test Mod

ok zrób tak

Offline

 

#45 2010-08-01 16:30:49

 Gamer

Poziom : 11

306877
Skąd: Brudzowice
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 176
Punktów :   
Opis: Jestem , więc żyje . (haha)
Team: Wolny moder

Re: Test Mod

Sahari16 napisał:

aha xD. to mi jako PC_HERO daj głowe Bald i Twarz Laresa:)

Nie ma tak dobrze Sam piszesz bo inaczej się nie zobaczysz

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
monitoring wizyjny łódź spa w Ciechocinku