- New Gothic Team http://www.newgothicteam.pun.pl/index.php - Inne teamy i modyfikacje http://www.newgothicteam.pun.pl/viewforum.php?id=75 - Test Mod http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=633 |
Gamer - 2010-07-21 20:10:05 |
Nazwa: Test Mod |
Sahari16 - 2010-07-21 21:10:47 |
hahaha czekam na tego moda jak na żadnego innego. zrób go, zrób go!!!!! :D |
ciacho - 2010-07-21 21:48:45 |
nie zrobisz bo nie umiesz |
krupam - 2010-07-21 22:12:11 |
Ciacho, Gamer to nie byle pierdoła z pod płotu, on jest jedną z bardziej poważanych postaci na tM.org'u, Jest jednym z lepszych modderów. |
Sahari16 - 2010-07-22 06:35:57 |
oczywisci musi być coś w deseń wyboru postaci. ja chce być Saharim xD |
Gamer - 2010-07-22 08:49:22 |
Mam już pomysł na zakończenie w sumie to dwa będą. A mod wyjdzie 3D jest teraz ovobuje już i pokarze wam świat który będzie zajebisty i będę hodował na mojej farmie dziki :DI kolejna pewna informacja wszyscy grają Saharim ale Ciacho niekiedy za nim niekiedy on go gdzieś prowadzi itp. |
Sahari16 - 2010-07-22 09:35:31 |
fajnie xD |
Gamer - 2010-07-22 20:39:31 |
Zapytam się chyba o dział :D |
krupam - 2010-07-22 21:07:07 |
Będzie dubbing? |
Gamer - 2010-07-23 18:24:42 |
Nie wiem jak z Dubbem ja nie najlepiej się nadaje ale jak coś to może jakiegoś lektora najmę :D |
krupam - 2010-07-24 08:25:00 |
Kto to na tym drzewie jest? |
Sahari16 - 2010-07-24 09:34:59 |
Moja Babcia xDDD |
Gamer - 2010-07-24 13:58:21 |
Pan Wesoły Kostek :D Który admin jest tera ? |
ciachoski - 2010-07-24 15:54:31 |
weź daj normalny screen bez rozmycia i zaciemniania |
Gamer - 2010-07-24 16:05:46 |
poprzednie są takie jak byś chciał tylko z ramka ... |
Gamer - 2010-07-26 18:46:04 |
Moje plany :D Powiększcie sobie |
mikser60 - 2010-07-27 11:53:20 |
Trochę duży ten świat. Dasz radę go oteksturowac i ovobowac sam? |
Gamer - 2010-07-27 17:48:56 |
Nie wiem spróbuje dodać dużo npc bo ten tego owego mod będzie lekko o forum. |
Gamer - 2010-07-28 20:13:33 |
Ogłaszam nabór do postaci.Poniżej ci co już mają role.Jak kogoś jeszcze wymyśle to będzie więcej miejsc Grunt to się zgłosić . Póki co mam pomysł na 12 postaci nie zdradzę reszty sam wytypuje stanowisko. |
mikser60 - 2010-07-28 22:15:25 |
Ja Wartownik!? I Co Ja BĘdĘ RobiŁ!? |
ciacho - 2010-07-28 23:39:46 |
warcił się |
Gamer - 2010-07-29 08:14:42 |
"Niech wędrowiec na 3 pytania odpowie a zobaczy co jest po drugiej stronie ":D |
Sahari16 - 2010-07-29 08:48:34 |
Vayurax to powinien być władcą tej wyspy xD |
Gamer - 2010-07-29 09:28:58 |
Ja jestem władcą :D Będę szefem wyspy a poza tym modzie zacznę robić moda z innowajcjami nie takimi jak duale czy tarcze lecz lepsze latanie na smoku , obrażenia od ostrza , jazda konno.Wszystko przy kabanosie -zupie kalafiorowej:) |
bzibzi00 - 2010-07-29 12:46:20 |
a ja?! to gdzie?! |
Sahari16 - 2010-07-29 15:48:39 |
bzibzi władca ula xD to by było zajebiste :D. dorób taki wielki ul |
Gamer - 2010-07-29 16:30:19 |
Bzibzi będziesz martwym cmentarnikiem :D No chyba że poszukać ci innej roli. |
krupam - 2010-07-29 18:39:58 |
Ja grafik 3D? O_o |
Gamer - 2010-07-29 20:06:27 |
:D ciekawy plan ale raczej nowym członkiem będzie się grać o nazwie Xrips |
bzibzi00 - 2010-07-30 14:45:39 |
tak! tak! Martwy cmentarnik ok a co będę robił? |
Sahari16 - 2010-07-30 18:19:57 |
nieeee. Główny Bohater to ma być Sahari :P |
Gamer - 2010-07-30 21:28:57 |
leżał e trumnie :D |
Sahari16 - 2010-07-31 06:58:35 |
że co? xD |
bzibzi00 - 2010-07-31 16:03:25 |
XD a coś konkretnego? XD |
Gamer - 2010-07-31 17:41:40 |
raczej nie chodź będzie to powiązane:D |
krupam - 2010-07-31 19:05:54 |
Może będzie nieumarłym strażnikiem cmentarza i będzie ostrzegał nas przed ożywieńcami na owym cmentarzu? Ew. można z nim pójść na party, żeby pomógł nam rozwalić trupów. |
Gamer - 2010-07-31 19:49:06 |
raczej będzie martwy na orginalnym łożku |
krupam - 2010-07-31 19:56:37 |
Gejmer, mam nadzieję, że przeczytałeś i rozpatrzyłeś tego mojego PM'a, co ci wysłałem kilka dni temu. |
Gamer - 2010-08-01 11:52:25 |
Szanowni modderzy, którzy będą w modzie proszę o stworzenie własnych skryptów , animacji(pancerze nie obowiązkowo), tekstur(do pancerzy). Kod:INSTANCE ItMw_Moja_nazwa (C_Item) { name = "Nazwa miecza itp."; mainflag = ITEM_KAT_NF; flags = ITEM_SWD; material = MAT_METAL; value = ile kosztuje; damageTotal = ile zadaje obrażeń; damagetype = Typ_obrażeń; range = zasięg; cond_atr[2] = czego wymaga; cond_value[2] = ilość wymagań; visual = "ItMw_model"; effect = "efekt"; description = name; TEXT[1] = "Nasz podskriptum :D"; TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal; TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2]; TEXT[4] = NAME_OneHanded; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; }; INSTANCE ItAr_Nasza_Nazwa (C_Item) { name = "Nazwa"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection [PROT_EDGE] = 150; _ protection [PROT_BLUNT] = 150; |_ protection [PROT_POINT] = 150; |_Ochrona przed wszystkim :D protection [PROT_FIRE] = 75; _| protection [PROT_MAGIC] = 75; _| value = koszt; wear = WEAR_TORSO;|czy na ciało czy hełm visual = "ItMi_model w ekwipunku.3ds"; visual_change = "plik asc zbroji.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_LEATHER; z czego jest description = name; TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE]; TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT]; TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE]; TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC]; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; }; Zapisujemy w items Kod:instance NONE_cyfry_nazwa (Npc_Default) { // ------ Ogólne ------ name = "nazwa"; guild = GIL_NONE; level = 30; id = cyfry; voice = 4; flags = NPC_FLAG_IMMORTAL; npctype = NPCTYPE_MAIN; //----- Atrybuty ---- attribute [ATR_STRENGTH] = 100; attribute [ATR_DEXTERITY] = 100; attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 200; attribute [ATR_HITPOINTS] = 200; attribute [ATR_MANA_MAX] = 2000; attribute [ATR_MANA] = 2000; // ------ Taktyka walki ------ fight_tactic= FAI_HUMAN_MASTER; // ------ Używane bronie ------ EquipItem (self, ItMw_nazwa miecza); // ------ Ekwipunek ------ B_CreateAmbientInv (self); // ------ Wygląd ------ B_SetNpcVisual (self, MALE, "głowa jaka", tekstura twarzy, tekstura ciała, pancerz); Mdl_SetModelFatness (self, 0); Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Mage.mds");|sposób chodzenia // ------ Talenty ------ B_GiveNpcTalents (self); // ------ Umiejętności bojowe ------ B_SetFightSkills (self, 70); // ------ Rutyny ------ daily_routine = Rtn_Start_125; }; FUNC VOID Rtn_Start_125 () _ { |_ TA_Smalltalk (08,00, 23,00,"XXX"); |_Rutyny nie zmieniajcie niech będzie taka TA_Smalltalk (23,00, 08,00,"XXX"); _| }; _| 6.Pakujemy wszystko do paczki winrarem i wrzucamy np. na megaupload i wysyłamy link do mnie na pm. |
Sahari16 - 2010-08-01 12:36:05 |
a moge odrazu cały model głowy dać? xD |
Gamer - 2010-08-01 13:34:16 |
nieeee... |
Sahari16 - 2010-08-01 14:57:08 |
aha xD. to mi jako PC_HERO daj głowe Bald i Twarz Laresa:) |
bzibzi00 - 2010-08-01 15:19:05 |
eeee ja też mam to zrobić czy co? od razu mówię że znam się tylko na robieniu gościa i robieniu miecza a pancerz to tylko z gotowca ino inna textura. |
Gamer - 2010-08-01 16:28:30 |
ok zrób tak |
Gamer - 2010-08-01 16:30:49 |
Nie ma tak dobrze :D Sam piszesz bo inaczej się nie zobaczysz :D |
Sahari16 - 2010-08-01 18:26:37 |
ale mam napisać postać, czy edytować pc_hero i ci dać? xD |
Gamer - 2010-08-01 18:52:17 |
masz pisać nowego npc-a jak już wspomniałem głównym hero będzie Xrips |
Gamer - 2010-08-05 11:50:58 |
Kilka screenów. |
krupam - 2010-08-05 13:08:00 |
Hah, ten ostatni najlepszy. Ten ork aż się prosi, by go w jaja kopnąć :D |
Gamer - 2010-08-05 20:34:03 |
HEH nie dosięgniesz i skąd wiesz że orkowie mają jaja :D |
krupam - 2010-08-05 20:37:56 |
Bo orkowie są jednak stworzeniami humanoidalnymi, więc jakimś gatunkiem naczelnych, a co za tym idzie, należą do gromady ssaków. A samce ssaków jaja mają. |
patrakus - 2010-08-06 22:27:06 |
A skąd możesz wiedzieć widziałeś w gothic'u orkową samicę?Bo mogą przecież być obojnakami. |
krupam - 2010-08-06 22:34:30 |
-.- |
patrakus - 2010-08-07 13:59:13 |
Mój błąd -.- |