Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Elo wam możecie mi zrobić skrypt postaci Jacka? Żeby był zombie i się normalnie jak człowiek poruszał ok? A i żeby miał możliwość spania warzenia mikstur itd. Za to dam 5 pkt. A więc pomóżcie. Chcę go do Gothic 2.
Offline
No właśnie mamy problem ja nie umiem go zrobić cały czas błędy wyskakują plisss zróbcie skrypt i wklejcie go tu plissss
Offline
Poziom : 5
A nie lepiej po prostu zmienić tekstury beziego na zombie ?? ;]...Zaoszczędził byś sobie kłopotów
Offline
właśnie ja mam problem bo normalna postać a zombie to mają inny po prostu skrypt czekajcie to wam wkleje
P.S Ja chce mieć ciało zombie a nie jacka XD
Offline
Fakt nie zrozumiałem cię XD Tylko jest mały problem ten mod został pousuwany z wszelakich źródeł więc wiecie później dam skrypt i mi go poprawicie (Pamiętajcie ze chcę żeby robił runy itp!)
Offline
podmień texture skóry(a raczej łachów) beziego na ciało Zombie, oraz głowe beziego na głowe Zombi Gomanem albo czymś innym:) czaisz? oto samowi chodziło(chyba)
Offline
mhm czyli musisz zrobić tak samo tylko że jakąś inną skóre i głowe podmienić:) i będzie najlepiej
Offline
instance PAL_1995_Jack (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Jack";
guild = GIL_BAU;
id = 1995;
voice = 12;
flags = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 2); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / COWARD
// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1h_Bau_Mace);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Zom_Head, Zom_Body, );
Mdl_SetModelFatness (self, 2);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 20); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_1995;
};
FUNC VOID Rtn_Start_1995 ()
{
TA_Smalltalk (07,45,21,45,"NW_BIGFARM_HOUSE_OUT_04");
TA_Sit_Bench (21,45,07,45,"NW_BIGFARM_PATH_03");
};
To jest mój skrypt ale nie beia i no Bodo z farmy onara ale i tak jak mi poprawicie to zmienie se na bezia ;) A i błąd wyskakuje w linijce 26
Offline