bzibzi00 - 2010-06-26 13:51:39

Elo wam możecie mi zrobić skrypt postaci Jacka? Żeby był zombie i się normalnie jak człowiek poruszał ok? A i żeby miał możliwość spania warzenia mikstur itd. Za to dam 5 pkt. A więc pomóżcie. Chcę go do Gothic 2.

rgverh - 2010-06-27 11:37:32

No to sobie zrób! Filozofia jakaś?

bzibzi00 - 2010-06-27 12:59:16

No właśnie mamy problem ja nie umiem go zrobić cały czas błędy wyskakują plisss zróbcie skrypt i wklejcie go tu plissss

rgverh - 2010-06-28 19:12:57

Można skrypt i treść błędu? Spróbuj również gothic starterem. Nie tylko spacerem.

bzibzi00 - 2010-06-28 22:29:02

Albo mam pomysł ja wkleję tu mój skrypt a wy go tylko poprawicie ok?

Jason525PL - 2010-06-28 23:19:32

A nie lepiej po prostu zmienić tekstury beziego na zombie ?? ;]...Zaoszczędził byś sobie kłopotów :)

Sam - 2010-06-29 06:27:23

A nie lepiej głowe jacka podmienic głowy zombie i tak samo ciało?

bzibzi00 - 2010-06-29 12:43:19

właśnie ja mam problem bo normalna postać a zombie to mają inny po prostu skrypt czekajcie to wam wkleje

P.S Ja chce mieć ciało zombie a nie jacka XD

Sam - 2010-06-29 12:51:45

nie rozumiesz mnie? A nie lepiej głowe jacka podmienic głowy zombie i tak samo ciało?

bzibzi00 - 2010-06-29 20:04:57

Fakt nie zrozumiałem cię XD Tylko jest mały problem ten mod został pousuwany z wszelakich źródeł więc wiecie później dam skrypt i mi go poprawicie (Pamiętajcie ze chcę żeby robił runy itp!)

Sahari16 - 2010-06-29 21:17:04

podmień texture skóry(a raczej łachów) beziego na ciało Zombie, oraz głowe beziego na głowe Zombi Gomanem albo czymś innym:) czaisz? oto samowi chodziło(chyba)

bzibzi00 - 2010-06-29 21:50:10

Ale ja chcę postać na kodach bo nie chcę zmieniać bezia.

Sam - 2010-06-29 22:21:11

Sahari oto mi chodziło

Sahari16 - 2010-06-30 08:08:51

mhm czyli musisz zrobić tak samo tylko że jakąś inną skóre i głowe podmienić:) i będzie najlepiej

bzibzi00 - 2010-06-30 11:41:30

instance PAL_1995_Jack (Npc_Default)
{
    // ------ NSC ------
    name         = "Jack";
    guild         = GIL_BAU;
    id             = 1995;
    voice         = 12;
    flags       = 0;                                                                    //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
    npctype        = NPCTYPE_MAIN;
   
    // ------ Attribute ------
    B_SetAttributesToChapter (self, 2);                                                                    //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
       
    // ------ Kampf-Taktik ------
    fight_tactic        = FAI_HUMAN_MASTER;    // MASTER / STRONG / COWARD
   
    // ------ Equippte Waffen ------                                                                    //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
    EquipItem            (self, ItMw_1h_Bau_Mace);

    // ------ Inventory ------
    B_CreateAmbientInv     (self);
       
    // ------ visuals ------                                                                            //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
    B_SetNpcVisual         (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Zom_Head, Zom_Body, );       
    Mdl_SetModelFatness    (self, 2);
    Mdl_ApplyOverlayMds    (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

    // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
    B_GiveNpcTalents (self);
   
    // ------ Kampf-Talente ------                                                                        //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
    B_SetFightSkills (self, 20); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

    // ------ TA anmelden ------
    daily_routine         = Rtn_Start_1995;
};

FUNC VOID Rtn_Start_1995 ()
{   
    TA_Smalltalk        (07,45,21,45,"NW_BIGFARM_HOUSE_OUT_04");
    TA_Sit_Bench        (21,45,07,45,"NW_BIGFARM_PATH_03");
};

To jest mój skrypt ale nie beia i no Bodo z farmy onara ale i tak jak mi poprawicie to zmienie se na bezia ;) A i błąd wyskakuje w linijce 26

Sam - 2010-06-30 12:44:12

Tu powino byc gildia pal
    guild         = GIL_PAL;

krupam - 2010-06-30 18:40:07

Bullszit, instancja nie ma nijakiego wpływu na resztę skryptu, może być nawet postać DMT_666_Szatan i mieć gildię maga ognia.
Jeśli masz gdzieś zdefiniowane stałe Zom_Head i Zom_Body, to wszystko powinno działać.

bzibzi00 - 2010-06-30 19:28:04

Eee zdefiniowane o co kaman?

soAP - 2010-06-30 20:59:05

bzibzi00 napisał:

Eee zdefiniowane o co kaman?

:facepalm_monkey:

Sahari16 - 2010-07-01 07:49:12

sądze że na ma takiej definicji jak zom_head

krupam - 2010-07-01 09:22:32

Wiesz, pisanie skryptów opiera się kolejno na języku(co oznaczają {}, ; i takie tam), funkcjach i stałych.
Ty chyba nie opanowałeś żadnego z nich, więc radzę Ci, zaprzestań z moddingiem, dopóki tego wszystkiego nie opanujesz.
http://themodders.org/index.php?showtopic=6624
Texturę ciała robisz analogicznie, a stałą wpisujesz pod const int BodyTexBabe_S = 12;, choć naprawdę nie ma to większego znaczenie gdzie to wpiszesz, ale wtedy jest znacznie przejrzyściej...

bzibzi00 - 2010-07-01 14:25:35

kurde zróbcie mi tylko ten skrypt który wam przesłałem i można temat zamknąć ale najpierw zróbcie mi to.

Modern apartment, 300m from Main Street and Aupark hotel spa na weekend w Ciechocinku pizza na dowóz kraków Chełm