Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, że...


#1 2010-06-26 13:51:39

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Pomocy!

Elo wam możecie mi zrobić skrypt postaci Jacka? Żeby był zombie i się normalnie jak człowiek poruszał ok? A i żeby miał możliwość spania warzenia mikstur itd. Za to dam 5 pkt. A więc pomóżcie. Chcę go do Gothic 2.


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

#2 2010-06-27 11:37:32

 rgverh

Poziom : 2

6355492
Zarejestrowany: 2010-06-17
Posty: 14
Punktów :   

Re: Pomocy!

No to sobie zrób! Filozofia jakaś?

Offline

 

#3 2010-06-27 12:59:16

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Re: Pomocy!

No właśnie mamy problem ja nie umiem go zrobić cały czas błędy wyskakują plisss zróbcie skrypt i wklejcie go tu plissss


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

#4 2010-06-28 19:12:57

 rgverh

Poziom : 2

6355492
Zarejestrowany: 2010-06-17
Posty: 14
Punktów :   

Re: Pomocy!

Można skrypt i treść błędu? Spróbuj również gothic starterem. Nie tylko spacerem.

Offline

 

#5 2010-06-28 22:29:02

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Re: Pomocy!

Albo mam pomysł ja wkleję tu mój skrypt a wy go tylko poprawicie ok?


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

#6 2010-06-28 23:19:32

 Jason525PL

Poziom : 5

Skąd: Mam wiedzieć ??
Zarejestrowany: 2009-07-29
Posty: 47
Punktów :   
Opis: Grafik3D,2D,Uczę się skryptów
Team: Bezrobotny...Szukam Teamu
: Który zna się na rzeczy ;]

Re: Pomocy!

A nie lepiej po prostu zmienić tekstury beziego na zombie ?? ;]...Zaoszczędził byś sobie kłopotów


http://img526.imageshack.us/img526/1157/sagemodenaruto.jpg

To jest mój kolor Moda ;]

Offline

 

#7 2010-06-29 06:27:23

 Sam

Poziom : 6

13926257
Skąd: Ratowo-Piotrowo
Zarejestrowany: 2010-06-14
Posty: 71
Punktów :   -2 
Profesja: Skrypter

Re: Pomocy!

A nie lepiej głowe jacka podmienic głowy zombie i tak samo ciało?


OgOn

Offline

 

#8 2010-06-29 12:43:19

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Re: Pomocy!

właśnie ja mam problem bo normalna postać a zombie to mają inny po prostu skrypt czekajcie to wam wkleje

P.S Ja chce mieć ciało zombie a nie jacka XD


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

#9 2010-06-29 12:51:45

 Sam

Poziom : 6

13926257
Skąd: Ratowo-Piotrowo
Zarejestrowany: 2010-06-14
Posty: 71
Punktów :   -2 
Profesja: Skrypter

Re: Pomocy!

nie rozumiesz mnie? A nie lepiej głowe jacka podmienic głowy zombie i tak samo ciało?


OgOn

Offline

 

#10 2010-06-29 20:04:57

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Re: Pomocy!

Fakt nie zrozumiałem cię XD Tylko jest mały problem ten mod został pousuwany z wszelakich źródeł więc wiecie później dam skrypt i mi go poprawicie (Pamiętajcie ze chcę żeby robił runy itp!)


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

#11 2010-06-29 21:17:04

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: Pomocy!

podmień texture skóry(a raczej łachów) beziego na ciało Zombie, oraz głowe beziego na głowe Zombi Gomanem albo czymś innym:) czaisz? oto samowi chodziło(chyba)

Offline

 

#12 2010-06-29 21:50:10

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Re: Pomocy!

Ale ja chcę postać na kodach bo nie chcę zmieniać bezia.


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

#13 2010-06-29 22:21:11

 Sam

Poziom : 6

13926257
Skąd: Ratowo-Piotrowo
Zarejestrowany: 2010-06-14
Posty: 71
Punktów :   -2 
Profesja: Skrypter

Re: Pomocy!

Sahari oto mi chodziło

Ostatnio edytowany przez Sam (2010-06-29 22:22:23)


OgOn

Offline

 

#14 2010-06-30 08:08:51

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: Pomocy!

mhm czyli musisz zrobić tak samo tylko że jakąś inną skóre i głowe podmienić:) i będzie najlepiej

Offline

 

#15 2010-06-30 11:41:30

bzibzi00

Poziom : 19

Zarejestrowany: 2009-08-21
Posty: 399
Punktów :   

Re: Pomocy!

instance PAL_1995_Jack (Npc_Default)
{
    // ------ NSC ------
    name         = "Jack";
    guild         = GIL_BAU;
    id             = 1995;
    voice         = 12;
    flags       = 0;                                                                    //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
    npctype        = NPCTYPE_MAIN;
   
    // ------ Attribute ------
    B_SetAttributesToChapter (self, 2);                                                                    //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
       
    // ------ Kampf-Taktik ------
    fight_tactic        = FAI_HUMAN_MASTER;    // MASTER / STRONG / COWARD
   
    // ------ Equippte Waffen ------                                                                    //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
    EquipItem            (self, ItMw_1h_Bau_Mace);

    // ------ Inventory ------
    B_CreateAmbientInv     (self);
       
    // ------ visuals ------                                                                            //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
    B_SetNpcVisual         (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Zom_Head, Zom_Body, );       
    Mdl_SetModelFatness    (self, 2);
    Mdl_ApplyOverlayMds    (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

    // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
    B_GiveNpcTalents (self);
   
    // ------ Kampf-Talente ------                                                                        //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
    B_SetFightSkills (self, 20); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

    // ------ TA anmelden ------
    daily_routine         = Rtn_Start_1995;
};

FUNC VOID Rtn_Start_1995 ()
{   
    TA_Smalltalk        (07,45,21,45,"NW_BIGFARM_HOUSE_OUT_04");
    TA_Sit_Bench        (21,45,07,45,"NW_BIGFARM_PATH_03");
};

To jest mój skrypt ale nie beia i no Bodo z farmy onara ale i tak jak mi poprawicie to zmienie se na bezia ;) A i błąd wyskakuje w linijce 26


"Ten, który odważy się pójść do zatopionej wieży Xardasa i wrócić stamtąd żywy otrzyma nagrodę od samego Adanosa..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Kupferschmiede - Meisterstube - ABC23 Проживание Германия noclegi ciechocinek