Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, że...


#1 2010-06-13 18:21:27

 CerberV

Poziom : 7

Skąd: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupełnie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

ASC -byczek

no to tak: prosze sie nie sugerować tytułem jako nazwą zwierzęcia, ale jako rozumieć "byczek" jako "błąd" chodzi o to że po zrobieniu pliku .asc zbroja po założeniu nie ma teksturki, chociaż w .asc ją wsadziłem. Ktoś wie w czym jest błąd? proszę o pomoc.


Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram się pisać poprawnie po polsku

Offline

 

#2 2010-06-13 18:39:47

 Jason525PL

Poziom : 5

Skąd: Mam wiedzieć ??
Zarejestrowany: 2009-07-29
Posty: 47
Punktów :   
Opis: Grafik3D,2D,Uczę się skryptów
Team: Bezrobotny...Szukam Teamu
: Który zna się na rzeczy ;]

Re: ASC -byczek

w .asc masz ją zapisaną jako np. blablabla.tga więc plik z armorem wrzuć do _work/data/textures/compiled jako blablabla.tga


http://img526.imageshack.us/img526/1157/sagemodenaruto.jpg

To jest mój kolor Moda ;]

Offline

 

#3 2010-06-14 17:34:40

 krupam

Wielbiciel orków =P

6046075
Skąd: Opole.zen
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 347
Punktów :   
Profesja: Prawie wszystko!
Team: Gram solo

Re: ASC -byczek

Jason525PL napisał:

w .asc masz ją zapisaną jako np. blablabla.tga więc plik z armorem wrzuć do _work/data/textures/compiled jako blablabla.tga

Bullshit!

Compiled oznacza skompilowane, więc nie żadne durne .tga, tylko .tex!!!!!!!!!!
I -C na końcu nazwy textury.
Odsyłam.


http://change.menelgame.pl/change_please/9147886/
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=541
http://www.gothicvi.xaa.pl/index.php?id=705
____________________________________________________________
A ten mój.
____________________________________________________________
Jeśli The Orc Life nigdy nie wyjdzie, to możecie mnie zmusić do wyjścia na ulicę i wykrzyknięcia, że theModders to dobrzy i uczciwi ludzie(tfu!)!
____________________________________________________________
Najdebilniejszym, najbardziej tępym, najbardziej idiotycznym i najgłupszym światopoglądem/wyznaniem/etc. jest ateizm, bo jako jedyny z całej tej grupy nie ma najmniejszego dowodu słuszności ani racji bytu, jednak jego wyznawcy wywyższają się nad innych, bo twierdzą, że do życia nikogo nie potrzebują.
Aż giną, i wszystko się im zamyka, podczas gdy innym w takiej chwili właśnie wszystko się otwiera...
____________________________________________________________
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#4 2010-06-15 18:14:54

 CerberV

Poziom : 7

Skąd: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupełnie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

Re: ASC -byczek

@krupam jakoś nic mi to nie mówi. Poza tym nie będę podmieniał żadnych tekstur GoManem bo tam tylko podmianki się da robić, a w formacie .tex i z "-C" na końcu wsadziłęm do tego "_compiled" już wcześniej więc co dalej?

Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-06-15 18:15:15)


Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram się pisać poprawnie po polsku

Offline

 

#5 2010-06-16 15:22:58

 Jason525PL

Poziom : 5

Skąd: Mam wiedzieć ??
Zarejestrowany: 2009-07-29
Posty: 47
Punktów :   
Opis: Grafik3D,2D,Uczę się skryptów
Team: Bezrobotny...Szukam Teamu
: Który zna się na rzeczy ;]

Re: ASC -byczek

nie żaden bullshit

U mnie to jakoś działało ;)...


http://img526.imageshack.us/img526/1157/sagemodenaruto.jpg

To jest mój kolor Moda ;]

Offline

 

#6 2010-06-16 16:55:38

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: ASC -byczek

podałeś w skrypcie pewnie nazwe pliku .tex a nie .tga i to dlatego

Offline

 

#7 2010-06-16 22:58:15

MrSilver3200

Poziom : 3

20369641
Zarejestrowany: 2009-11-01
Posty: 17
Punktów :   
Profesja: skrypty,3d,animki zbroi,textki
Team: Dark Modders

Re: ASC -byczek

Sahari16 napisał:

podałeś w skrypcie pewnie nazwe pliku .tex a nie .tga i to dlatego

dokładnie. dawaj zawsze w .tga

Ostatnio edytowany przez MrSilver3200 (2010-06-16 22:58:34)

Offline

 

#8 2010-06-20 21:37:37

 CerberV

Poziom : 7

Skąd: Stalowa Wola
Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 75
Punktów :   
Profesja: Zupełnie zielony modder :]
: Khorana: Prolog, Bumshak

Re: ASC -byczek

MrSilver3200 napisał:

Sahari16 napisał:

podałeś w skrypcie pewnie nazwe pliku .tex a nie .tga i to dlatego

dokładnie. dawaj zawsze w .tga

@MrSilver3200: takie rzeczy ja uznałbym za nabijanie postów i gdybym był adminem to już byś miał warna.


@krupam tamto do którego mnie przekierowałeś dotyczy broni i zapewne z nową teksturą , a ja potrzebuję przykładu dla użycia istniejącej.

A i co do Sahari'ego nie, nie podałem w .tex



                                                   ***wiele lat później***

Skoro i tak nikt nie chce mi pomóc to temat chyba do zamknięcia. Przykro mi, że nikt mi nie pomógł. moze gdzieś się dowiem, jak to zrobić.

Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-06-24 21:43:56)


Mam zrombany alt, i klawisz D =]
Staram się pisać poprawnie po polsku

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
tłumaczenia naukowe elfanespaniol ciechocinek turnus rehabilitacyjny