Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
no to tak: prosze sie nie sugerować tytułem jako nazwą zwierzęcia, ale jako rozumieć "byczek" jako "błąd" chodzi o to że po zrobieniu pliku .asc zbroja po założeniu nie ma teksturki, chociaż w .asc ją wsadziłem. Ktoś wie w czym jest błąd? proszę o pomoc.
Offline
Poziom : 5
w .asc masz ją zapisaną jako np. blablabla.tga więc plik z armorem wrzuć do _work/data/textures/compiled jako blablabla.tga
Offline
Jason525PL napisał:
w .asc masz ją zapisaną jako np. blablabla.tga więc plik z armorem wrzuć do _work/data/textures/compiled jako blablabla.tga
Bullshit!
Compiled oznacza skompilowane, więc nie żadne durne .tga, tylko .tex!!!!!!!!!!
I -C na końcu nazwy textury.
Odsyłam.
Offline
@krupam jakoś nic mi to nie mówi. Poza tym nie będę podmieniał żadnych tekstur GoManem bo tam tylko podmianki się da robić, a w formacie .tex i z "-C" na końcu wsadziłęm do tego "_compiled" już wcześniej więc co dalej?
Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-06-15 18:15:15)
Offline
Poziom : 5
nie żaden bullshit
U mnie to jakoś działało ;)...
Offline
podałeś w skrypcie pewnie nazwe pliku .tex a nie .tga i to dlatego
Offline
Poziom : 3
Sahari16 napisał:
podałeś w skrypcie pewnie nazwe pliku .tex a nie .tga i to dlatego
dokładnie. dawaj zawsze w .tga
Ostatnio edytowany przez MrSilver3200 (2010-06-16 22:58:34)
Offline
MrSilver3200 napisał:
Sahari16 napisał:
podałeś w skrypcie pewnie nazwe pliku .tex a nie .tga i to dlatego
dokładnie. dawaj zawsze w .tga
@MrSilver3200: takie rzeczy ja uznałbym za nabijanie postów i gdybym był adminem to już byś miał warna.
@krupam tamto do którego mnie przekierowałeś dotyczy broni i zapewne z nową teksturą , a ja potrzebuję przykładu dla użycia istniejącej.
A i co do Sahari'ego nie, nie podałem w .tex
***wiele lat później***
Skoro i tak nikt nie chce mi pomóc to temat chyba do zamknięcia. Przykro mi, że nikt mi nie pomógł. moze gdzieś się dowiem, jak to zrobić.
Ostatnio edytowany przez CerberV (2010-06-24 21:43:56)
Offline