- New Gothic Team http://www.newgothicteam.pun.pl/index.php - Skrypty http://www.newgothicteam.pun.pl/viewforum.php?id=87 - ASC -byczek http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=571 |
CerberV - 2010-06-13 18:21:27 |
no to tak: prosze sie nie sugerować tytułem jako nazwą zwierzęcia, ale jako rozumieć "byczek" jako "błąd" chodzi o to że po zrobieniu pliku .asc zbroja po założeniu nie ma teksturki, chociaż w .asc ją wsadziłem. Ktoś wie w czym jest błąd? proszę o pomoc. |
Jason525PL - 2010-06-13 18:39:47 |
w .asc masz ją zapisaną jako np. blablabla.tga więc plik z armorem wrzuć do _work/data/textures/compiled jako blablabla.tga |
krupam - 2010-06-14 17:34:40 |
Bullshit! |
CerberV - 2010-06-15 18:14:54 |
@krupam jakoś nic mi to nie mówi. Poza tym nie będę podmieniał żadnych tekstur GoManem bo tam tylko podmianki się da robić, a w formacie .tex i z "-C" na końcu wsadziłęm do tego "_compiled" już wcześniej więc co dalej? |
Jason525PL - 2010-06-16 15:22:58 |
nie żaden bullshit :D |
Sahari16 - 2010-06-16 16:55:38 |
podałeś w skrypcie pewnie nazwe pliku .tex a nie .tga i to dlatego :/ |
MrSilver3200 - 2010-06-16 22:58:15 |
dokładnie. dawaj zawsze w .tga |
CerberV - 2010-06-20 21:37:37 |
@MrSilver3200: takie rzeczy ja uznałbym za nabijanie postów i gdybym był adminem to już byś miał warna. |