Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
zrobiłem sobie zbroje i chciałem ją zapisać w asc(połączyłem ją z szkieletem i wogóle) ale kiedy ją odpaliłem i chciałem ją dokończyć jest tylko sam szkielet. co jest?
Offline
ktoś odpowie na to pytanie. dodam że kożystam z 3ds maxa 9
Offline
Poziom : 1
Sorki ale nie znam rozwiązania,ja dużo korzystam z Blendera,czasem i z maxa ale to nic poważnego.Gdyby to był Blender to bym znał rozwiązanie.
Offline
Jest plik .ASC to może trzeba mieć .MDSa
Offline
aha kolega mówił mi że jeszcze trzeba mieć takie kwadraciki(własciwie to są takie kwadraciki 3d ) co są koło pancerza w różnych miejscach i wiem ja je już zdobyć. zależało by mi na opinni pana Vayuraxa czy napewno trzeba tego mdsa robić
Offline
Te "kwadraciki" (na przyszlosc sa to szesciany) nazywaja sie bipedy, a mds bynajmniej nie jest potrzebny. Jak mniemam nie masz bipedow?
Offline
No to ja mam plik tarczy tak tarcza,asc i mi wyskakuje błąd no found .MDS coś takigo
Offline
to znaczy że nie znalazło pliku .mds
Musisz stworzyć ten plik
Offline
no nie mam tych bipedów
jak skopiowałem je z blendera(bo w blenderze nie pojawia mi się nic oprócz tych bipedów) to traktowało je jako mesh
Offline
Brak bipedow to wina pluginu. Uzywaj Kerrax'a z grudnia 2009 dla swojej wersji 3dsmaxa.
@GGG Ten plik .asc do tarczy, to po co Ci? Jesli to animacja to rozumiem, ale model ma byc w .3ds. Pozatym skompiluj mds'a, inaczej wyskoczy 'ASC not found'.
Offline
aha
ale ty, jak odpalam hum_body_naked_0.asc to jest tam nałożony model tarczy na plecach i na lewej ręce. może to oznaczać żę nie potrzeba nowych animacji tarczy, może piranha bytes to przewidziała?
Offline