Sahari16 - 2010-02-26 10:02:07

zrobiłem sobie zbroje i chciałem ją zapisać w asc(połączyłem ją z szkieletem i wogóle) ale kiedy ją odpaliłem i chciałem  ją dokończyć jest tylko sam szkielet. co jest?

Sahari16 - 2010-02-27 07:48:44

ktoś odpowie na to pytanie. dodam że kożystam z 3ds maxa 9

TheWirus1996 - 2010-02-27 08:14:02

Sorki ale nie znam rozwiązania,ja dużo korzystam z Blendera,czasem i z maxa ale to nic poważnego.Gdyby to był Blender to bym znał rozwiązanie.

GGG - 2010-02-27 08:56:02

Jest plik .ASC to może trzeba mieć .MDSa

Sahari16 - 2010-02-27 14:56:24

aha kolega mówił mi że jeszcze trzeba mieć takie kwadraciki(własciwie to są takie kwadraciki 3d :D) co są koło pancerza w różnych miejscach i wiem ja je już zdobyć. zależało by mi na opinni pana Vayuraxa czy napewno trzeba tego mdsa robić :)

Vayurax - 2010-02-27 18:36:55

Te "kwadraciki" (na przyszlosc sa to szesciany) nazywaja sie bipedy, a mds bynajmniej nie jest potrzebny. Jak mniemam nie masz bipedow?

GGG - 2010-02-27 19:41:12

No to ja mam plik tarczy tak tarcza,asc i mi wyskakuje błąd no found .MDS coś takigo

Aetarea - 2010-02-27 20:59:18

to znaczy że nie znalazło pliku .mds

Musisz stworzyć ten plik

Sahari16 - 2010-02-28 07:29:47

no nie mam tych bipedów
jak skopiowałem je z blendera(bo w blenderze nie pojawia mi się nic oprócz tych bipedów) to traktowało je jako mesh

Vayurax - 2010-02-28 08:27:54

Brak bipedow to wina pluginu. Uzywaj Kerrax'a z grudnia 2009 dla swojej wersji 3dsmaxa.
@GGG Ten plik .asc do tarczy, to po co Ci? Jesli to animacja to rozumiem, ale model ma byc w .3ds. Pozatym skompiluj mds'a, inaczej wyskoczy 'ASC not found'.

Sahari16 - 2010-02-28 08:49:45

aha
ale ty, jak odpalam hum_body_naked_0.asc to jest tam nałożony model tarczy na plecach i na lewej ręce. może to oznaczać żę nie potrzeba nowych animacji tarczy, może piranha bytes to przewidziała?

Veronica's Tropical Oasis Ciechocinek wellness