MrSilver3200 - 2010-03-13 18:13:24

mam wszystko zrobione wg. poradnika http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=385 i nie działa mi teskstura a to skrypt:

PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)           
{
    //----- Monster ----
    name                            =    "Ognisty Topielec";
    guild                            =    GIL_LURKER;
    aivar[AIV_MM_REAL_ID]            =     ID_LURKER;
    level                            =    12;
   
    //----- Attributes ----
    attribute    [ATR_STRENGTH]        =    120;
    attribute    [ATR_DEXTERITY]        =    120;
    attribute    [ATR_HITPOINTS_MAX]    =    240;
    attribute    [ATR_HITPOINTS]        =    240;
    attribute    [ATR_MANA_MAX]         =    0;
    attribute    [ATR_MANA]             =    0;
   
    //----- Protections ----
    protection    [PROT_BLUNT]        =    120;
    protection    [PROT_EDGE]            =    120;
    protection    [PROT_POINT]        =    120;
    protection    [PROT_FIRE]            =    120;
    protection    [PROT_FLY]            =    120;
    protection    [PROT_MAGIC]        =    0;
   
    //----- Damage Types----
    damagetype                         =    DAM_FIRE;
//    damage        [DAM_INDEX_BLUNT]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_EDGE]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_POINT]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_FIRE]    =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_FLY]        =    0;
//    damage        [DAM_INDEX_MAGIC]    =    0;

    //----- Kampf-Taktik ----
    fight_tactic    =    FAI_LURKER;
   
    //----- Senses & Ranges ----
    senses            =    SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
    senses_range    =    PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   
    aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
    aivar[AIV_MM_FollowTime]    = FOLLOWTIME_MEDIUM;
    aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
   
    //----- Daily Routine ----
    start_aistate                = ZS_MM_AllScheduler;

    aivar[AIV_MM_RoamStart]     = OnlyRoutine;
};

//**************
//    Visuals
//**************

//---------------------------------------------------
func void B_SetVisuals_FireLurker()
{
    Mdl_SetVisual            (self,    "Lurker.mds");
    //                                Body-Mesh        Body-Tex    Skin-Color    Head-MMS    Head-Tex    Teeth-Tex    ARMOR
    Mdl_SetVisualBody        (self,    "Lur_Body",        1,    1,    "",            1,      1,    -1);
};


//*************
//    Lurker
//*************

INSTANCE FireLurker    (Mst_Default_FireLurker)
{
    B_SetVisuals_FireLurker();
    Npc_SetToFistMode(self);
};

krupam - 2010-03-13 18:57:38

Zmień:

Mdl_SetVisualBody        (self,    "Lur_Body",        1,    1,    "",            1,      1,    -1);

};
Na:

Mdl_SetVisualBody    (self, "Lur_Body", 1, DEFAULT, "",DEFAULT, DEFAULT, -1);

I powinna texta działać.

MrSilver3200 - 2010-03-13 19:12:29

nie działa

krupam - 2010-03-13 19:40:39

A co DOKŁADNIE się dzieje?

MrSilver3200 - 2010-03-13 20:03:50

pokazuje sie orginalna tekstura

Sahari16 - 2010-03-14 07:49:18

to w takim razie musisz odpalić plik asc lurkera,skopiować i tam zmienić teksturki a potem tworzysz nowego mdsa:)

krupam - 2010-03-14 13:53:21

Texturę w formacie .TEX nazwij LUR_BODY_V1-C.TEX i wklej do _work/data/Textures/_compiled.

CerberV - 2010-03-14 14:03:15

MrSilver3200 napisał:

PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)           
{[......]
   
//*************
//    Lurker    // A czy kolega zauważył, że to powinno być FireLurker?
//*************

INSTANCE FireLurker    (Mst_Default_FireLurker)
{
    B_SetVisuals_FireLurker();
    Npc_SetToFistMode(self);
};

MrSilver3200 - 2010-03-14 14:07:48

dzięki. do zamknięcia

MrSilver3200 - 2010-03-14 16:35:57

a mam pytanie a tematu nie chce nowego zakładać
jak zrobić np.: trolla albinosa

krupam - 2010-03-14 19:58:45

CerberV napisał:

MrSilver3200 napisał:

PROTOTYPE Mst_Default_FireLurker(C_Npc)           
{[......]
   
//*************
//    Lurker    // A czy kolega zauważył, że to powinno być FireLurker?
//*************

INSTANCE FireLurker    (Mst_Default_FireLurker)
{
    B_SetVisuals_FireLurker();
    Npc_SetToFistMode(self);
};

To jest po // więc tego nie czyta.
Trolla albinosa robisz analogicznie, po prostu ustawiasz ten jeden DEFAULT na 1 i wrzucasz texturę do odpowiedniego folderu.

MrSilver3200 - 2010-03-14 20:25:02

wiem ale troll ma oddzielnie łapska i cielsko

Vayurax - 2010-03-15 06:39:24

Proponuje zmienic teksture w pliku .asc i go wpisac w skrypt.

MrSilver3200 - 2010-03-15 17:12:17

to nie działa vay

Sahari16 - 2010-03-15 19:07:45

mam pytanie do Vaya: dlaczego Vayurax jest napisane od tyłu i czy tylko u mnie tak jest?

MrSilver3200 - 2010-03-15 19:24:25

vay próbowałem tego z topielcem i dupa
nie idzie tekstura

Sahari16 - 2010-03-15 21:34:34

kurwa mać xD. odpalasz sourcera, bierzesz tools/decompilar models bierzesz mds,msb, dalej bierzesz platforma gothic 2 .pierwsza ścieżka to szukany plik a druga ściężka to tam gdzie ma zapisać(a zapisać ma w _work/data/anims) szukasz w /anims/_compiled/lurker.msb i wypakowywuje. kopiujesz potem odpalasz notatnikiem plik asc i zmieniasz bitmap na twoją teksturke :p. potem robisz mdsa: w mdsie na górze podajesz nazwe twojego asca, zapisuje i sourcerem kompilujesz. tools/compilar models i bierzesz asc i kompilujesz i jak wszystko zrozumiałeś to masz pieknego lurkera xD

Vayurax - 2010-03-16 09:01:08

Nie trzeba kompilowac.

Sahari16 - 2010-03-16 14:03:36

aha :) ale jak chce mieć zwykłego lurkera i fire lurkera no to musi zrobić nowego mdsa i skompilować go

krupam - 2010-03-16 14:35:12

Sahari16 napisał:

aha :) ale jak chce mieć zwykłego lurkera i fire lurkera no to musi zrobić nowego mdsa i skompilować go

Po co?
Dla obu animacje przecież byłyby takie same.
A jeśli Ci chodziło o to, że jest Waran.mds i FireWaran.mds, to zauważ, że jaszczur i ognisty jaszczur mają różne animacje ataku(zwykły gryzie, a ognisty zieje ogniem).

Sahari16 - 2010-03-16 14:57:54

aha :)

Marian07 - 2010-08-09 21:15:57

Ja powiem jak łatwo zrobić starego potwora o innej teksturze:
1. Włączasz Sourcer'a.
2. Dajesz Compiler mode (czy jakoś tak) i np. w wypadku MrSilver3200 Lurker.MDS.
3. Kopiujesz z Gothic Projects (z folderu Sourcer'a) folder o nazwie "asc_lurker" do _work \ data \ anims.
4. Kopiujesz plik Lurker_Body.asc (czy jakoś tak ;p), wklejasz, otwierasz i zmieniasz w linijce "Cośtam.tga" na twoją teksturę. (Oczywiście musi być inna nazwa tego skopiowanego *.ASC)
5. W skrypcie zmieniasz "Mdl_SetVisualBody        (self,    "Lur_Body",        DEFAULT,    DEFAULT,    "",            DEFAULT,      DEFAULT,    -1);" na "Mdl_SetVisualBody        (self,    "Nazwa tego nowego *.ASC",        DEFAULT,    DEFAULT,    "",            DEFAULT,      DEFAULT,    -1);" I NIC WIĘCEJ!

6. Oczywiście Tekstury trzeba mieć w formacie *.TGA i *.TEX.
7. Jakby coś było nie tak, to pisać na GG.

8. I co naj ważniejsze... Pozdro ;)

DrMarciner - 2010-08-10 07:46:18

u mnie jest normalnie :P

fsmods.pl walentynki Ciechocinek