Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, że...

#1 2010-05-06 19:36:44

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Zacząłem dzisiaj pisać swój 'silnik' graficzny w OpenGL, oto pierwszy screen, przedstawiający sześcian (góra) o sześcian z mapowanien wypukłości (dół):
http://www.newgothicteam.pun.pl/_fora/newgothicteam/gallery/2_1273167297.jpg

Offline

 

#2 2010-05-06 20:20:59

 Sahari16

Poziom : 23

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 482
Punktów :   
Opis: <to jest opis> xD
Profesja: Filmowiec i troche modder
Team: New Gothic Team
: Shadow Squad Studio
: Piratenleben,Wanderer,Bumshack
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

nierozumiem oco tu chodzi??

Offline

 

#3 2010-05-06 20:26:07

 Quentin

Poziom : 8

Skąd: Nidek
Zarejestrowany: 2010-01-15
Posty: 100
Punktów :   
Profesja: Wszechstronne beztalencie
Team: New Gothic Team
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Jak ty to zrobiłeś o.O
Widzę, że jesteś zaj****cie dobry w skryptach i programowaniu. Też tak chcę .

Offline

 

#4 2010-05-06 20:50:14

 soAP

Admin

status lanek1996@aqq.eu
7141871
Call me!
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 893
Punktów :   
Profesja: Basista/Wokalista
Team: Metalix
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Sahari16 napisał:

nierozumiem oco tu chodzi??

Jeśli nie rozumiesz, to nie pisz, ok?

Silniku oceniać nie będę, przynajmniej po jednym obrazku... Ale tak czy inaczej, dobra robota ; )

Offline

 

#5 2010-05-07 16:21:18

Kelten

Poziom : 9

Zarejestrowany: 2009-11-14
Posty: 145
Punktów :   
Opis: Psychol(og)
Profesja: Grafik 3D
Team: NGT

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Widzę, że jesteś zaj****cie dobry w skryptach i programowaniu.

Przecież to to samo !
No nieżle to wygląda normalmapy w każdej gierce się przydadzą , OpenGl jest trochę łatwiejszy od Directa ale i tak wielki szacun za to co do tej pory zrobiłeś.


http://ifotos.pl/img/2lkrazp_xsaqeh.png- Praca 3D skrzynia

Offline

 

#6 2010-05-10 21:39:06

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Wczoraj udało mi się napisać proste cieniowanie, oto jak wygląda przykładowe pomieszczenie bez niego:
http://images49.fotosik.pl/293/426df4ef43dc150bm.jpg
A jak z nim:
http://images43.fotosik.pl/292/d9579e4c2cabb886m.jpg
http://images35.fotosik.pl/147/148aa9857735879am.jpg
Oczywiście parametry cieniowania można, jak widać po powyższych screenach zmieniać - także w trakcie gry ;)

Offline

 

#7 2010-05-11 08:00:57

 GGG

Poziom : 39

11911442
Skąd: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubię poskakać na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Kurde budynki w środku jak u Tomb Raider


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

#8 2010-05-11 14:24:32

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Aktualnie kończę prace nad generatorem terenu, który będzie działał następująco xD :

Użytkownik:
1.Wprowadzenie wymiarów mapy.
2.Wybranie klimatu mapy.
3.Ustalenie siły falowania terenu (wysokość pagórków, gór).

Program:
4.Wygenerowanie prostokątnej planszy.
5.Falowanie terenu.
6.Nałożenie tekstur w zależności od wysokości terenu i klimatu (np. nisko - piach, wyżej - trawa, jeszcze wyżej - góry).

Narazie program generuje prostokątną mapę, którą można od razu wczytać do gry ;)

Offline

 

#9 2010-05-11 14:56:44

 GGG

Poziom : 39

11911442
Skąd: Rumia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 894
Punktów :   12 
Opis: Lubię poskakać na desce, a wy?
Profesja: Skrypter, Grafika 2D oraz 3D
Team: New Gothic Team
: FireSwordStudio <- My STUDIO

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

To jest jakby ułatwienie robienie świata do gothica? Czy coś innego?


http://img294.imageshack.us/img294/3816/beznazwym.png
http://ifotos.pl/img/GGG12_xqxxpn.jpg


                                                          Mój kolor na tym forum

Offline

 

#10 2010-05-11 15:19:18

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Nie, to nie ma zbyt wiele wspólnego z Gothic'iem ;)

Offline

 

#11 2010-05-11 15:46:20

Kelten

Poziom : 9

Zarejestrowany: 2009-11-14
Posty: 145
Punktów :   
Opis: Psychol(og)
Profesja: Grafik 3D
Team: NGT

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Jak w Neverwiner Nights. A czy falowanie terenu to jak rozumiem trawa ,krzaczki itp. czy tylko pagórki?


http://ifotos.pl/img/2lkrazp_xsaqeh.png- Praca 3D skrzynia

Offline

 

#12 2010-05-11 16:23:09

 Vayurax

Szef NGT

8211480
Call me!
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 1495
Punktów :   28 
Opis: Szef New Gothic Team
Profesja: Wszechstronny modder
Team: New Gothic Team
: I'm crazy
: And I like myself
WWW

Re: Mój 'silnik' graficzny w OpenGL

Bez przesady, na razie tylko pagórki, ale wkrótce kto wie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
haratacze.eu ludoteka.com.pl poxilina wrocław thelastbastion ksmkrosno