Aktualnie pracujemy nad:
Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta
Ok zaczynamy.
Otwieramy folder " _Work\data\Scripts\Content\Items " i wybieramy plik " IT_Armor.d "
szukamy zbroi jaka nas interesuje i kopiujemy ją na sam dół. Teraz kopiujemy to :
FUNC VOID Equip_fly()
{
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"humans_skeleton_fly.mds");
};
FUNC VOID UnEquip_fly()
{
Mdl_RemoveOverlayMds(self,"humans_skeleton_fly.mds");
};
i wklejamy pod to (czyli na sam dół)
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Teraz kopiujemy to
on_equip = Equip_fly;
on_unequip = UnEquip_fly;
I wklejamy między tym a tym :
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
(tu wklejamy)
description = name;
Teraz zapisujemy plik
Można kopiować na inne forum uwzględniając ,że ja jestem autorem
Ostatnio edytowany przez kilop206 (2010-01-26 11:18:59)
Offline