Ogłoszenie

Aktualnie pracujemy nad:

Zadaniami pobocznymi do modyfikacji Bandyta

Czy wiesz, że...


#1 2009-11-06 14:36:21

 $Martin

Poziom : 10

Zarejestrowany: 2009-10-27
Posty: 154
Punktów :   
WWW

Grafika

Nie wiedziałem gdzie to dać, więc dałem tutaj. Otóż jak przenieść grafikę z Gothic II do Gothic I?

Offline

 

#2 2009-11-06 16:45:50

 soAP

Admin

status lanek1996@aqq.eu
7141871
Call me!
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 893
Punktów :   
Profesja: Basista/Wokalista
Team: Metalix
WWW

Re: Grafika

Eee... Nie rozumiem tematu. Chodzi ci o silnik graficzny, czy tekstury?

Offline

 

#3 2009-11-06 17:06:10

Marvin18

Poziom : 8

5938547
Skąd: Jasienica
Zarejestrowany: 2009-06-29
Posty: 103
Punktów :   
Profesja: Grafik 2D
Team: New Gothic Team

Re: Grafika

Jak tekstury i modele to trzeba grzebać w skryptach. Jak interfejs (czyli menu, ekwipunek, okno statystyk, takie rzeczy), to też skrypty. A silnik graficzny - to już nie wiem jak.


http://i43.tinypic.com/29lzlev.gif - Piszę poprawnie po polsku!
http://img339.imageshack.us/img339/8201/sygnaturkan.jpg

Offline

 

#4 2009-11-06 18:11:14

 soAP

Admin

status lanek1996@aqq.eu
7141871
Call me!
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 893
Punktów :   
Profesja: Basista/Wokalista
Team: Metalix
WWW

Re: Grafika

Silniku nie zmieniali, gdyż grafika się lekko poprawiła. Coś jak texture mod. Silnik da się przenieść na inny, lecz aby to zrobić to naprawdę trzeba się wysilić (coś jak 0,001% wysiłku robienia moda Czas Zapłaty).

Offline

 

#5 2009-11-06 20:07:49

 $Martin

Poziom : 10

Zarejestrowany: 2009-10-27
Posty: 154
Punktów :   
WWW

Re: Grafika

Mi chodzi o to jak przenieść textury z Gothic 2 do Gothic 1, o tak jak to jest w Mroczne Tajemnice. No i może parę modeli.

Offline

 

#6 2009-11-06 21:01:35

Marvin18

Poziom : 8

5938547
Skąd: Jasienica
Zarejestrowany: 2009-06-29
Posty: 103
Punktów :   
Profesja: Grafik 2D
Team: New Gothic Team

Re: Grafika

Modele z G2 kopiujesz do _Work\Data\Meshes i do odpowiednich folderów (jak w G2) i potem w skrypcie je dopasowujesz (wpisujesz nazwę modelu w linijce visual) Tekstury do folderu _Compiled . A jak zbroje to: Textury do _Work\Data\Textures\_Compiled, asc do _Work\Data\Anims\asc_anims\body_asc, 3ds do _Work\Data\Meshes\Items\Armor noi oczywiście odpowiedni skrypt, w którym jest wszystko dobrze powpisywane. Potem wszystko sprawdzasz, włączasz Gothic Starter, dajesz opcje reparse scripts i odpalasz grę.

Ostatnio edytowany przez Marvin18 (2009-11-06 21:02:11)


http://i43.tinypic.com/29lzlev.gif - Piszę poprawnie po polsku!
http://img339.imageshack.us/img339/8201/sygnaturkan.jpg

Offline

 

#7 2009-11-07 10:21:37

 $Martin

Poziom : 10

Zarejestrowany: 2009-10-27
Posty: 154
Punktów :   
WWW

Re: Grafika

Ok, dzięki, temat do zamknięcia.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
rppc.pl przewóz pracowników warszawa elfanespaniol ciechocinek turnus rehabilitacyjny