krupam - 2010-02-10 20:39:31

Nazwa: The Orc Life
Platforma: Gothic II: Noc Kruka
Wersja językowa: Polska, prawdopodobnie i angielska
Team: Brak
Osoby:
-skrypty: krupam
-scenariusz: krupam
-grafika 2D: krupam
-grafika 3D: krupam
-level-design: krupam
-animacje: krupam
-dubbing: nieprzewidywany
-gościnnie: zommer<cyferki>, Vayurax

Opis:
Jak wiadomo są mody, w których trza rozwalać orków. Jest też mod, w którym jesteśmy orkiem i mordujemy ludzi(Bumshack). Ja wpadłem na pomysł na nowy mod o orkach, o ich drugim obliczu. Chodzi o rebeliantów, orków, którzy sprzeciwiają się ambicjom orków(tak, wiem jak to brzmi). Pomagają oni ludziom, ale ich głównym celem jest uwolnić Khorinis i Myrtanę z pod ataków orków. Mają oni 2 obozy: główny z Górniczej Dolinie i mniejszy na farmie Onara. Pierwszym dowodzi Ur-Shak(a co?), a drugim Verrak. Zaczynamy przy tajnym wejściu do byłej kolonii karnej, gdzie pobili nas orkowie po tym, jak się zbuntowaliśmy. Od śmierci ratuje nas Bezimienny Wybraniec...

Co mod oferuje?-
Tarcze, duale; Eh... kurwa rozpędziłem się.
No więc przede wszystkim w modzie jest całkiem nowa, alternatywna historia wojny z orkami, rzucająca nowe światło na orków i na samą ich ocenę na temat wojny. Poza tym są nowe pancerze, animacje, których w większości dla orków brakowało.

Postępy-
Dobrze, na razie mod jest zrobiony do dołączenia do obozu rebeliantów. Udało mi się nawet zrobić takie coś, że po dialogu postać biegnie se za nami(tzw. party), o czym nie było żadnego tutoriala. Na robienie animacji też musiałem sam wpaść, o czym potem sam napisałem tutorial, żeby inni nie mieli już takich problemów z tym (nie, ja nie lubię zachowywać swojej wiedzy tylko dla siebie, w przeciwieństwie do niektórych, co mnie ogromnie wkurwia).

Niedługo dam screeny.

kulpis4 - 2010-02-10 22:31:24

Zapowiada sie fajnie czekam na moda

GGG - 2010-02-11 07:30:53

Może być bardzo fajnie :D

Vayurax - 2010-02-11 07:55:48

Niech orkowie maja wiecej broni do wyboru.

krupam - 2010-02-11 09:08:56

Mogę zrobić, zrobiłem już 6 broni w tym 2 orkowe. Dodatkowo zmieniam staty broni orków, bo zwykle mają więcej wymaganej siły niż obrażeń i w ogóle ich siła jest dość po kolei(50/60/70/80...).
Chcecie wiedzieć jakie są już bronie?
/*kolejno "Nazwa   DMG/Siła   wartość   krótki opis"*/
Lekki orkowy miecz   30/20   400   Rzadko używana(a właściwie "Nie używana") przez mężczyzn, gdyż jest słaba.
Lekki orkowy topór   40/30   500   Broń używana raczej przez szamanów, dla których potrzebna jest tylko okazyjnie.
Średni orkowy topór   70/60   1000   Broń zwiadowców i mniej doświadczonych wojowników.
Ciężki orkowy topór   100/90   1500   Z tą bronią możemy już zdziałać cokolwiek w wojnie.
Ogromny orkowy topór   130/120   2000   Ta broń jest już używana przez elitarnych wojowników.
Orkowy miecz wojenny   130/110   2100   Od ogromnego topora różni się tylko tym, że jest odrobinę lżejszy.
Orkowy młot wojenny   150/130   2500   Jedna z najlepszych broni orkowych. Najlepiej iść z nią na kamienne golemy.
Krash Ork   190/180   3000   Broń wytwarzana przez rebeliantów. Jest w zasadzie po prostu podwójnym ogromnym toporem.

krupam - 2010-03-03 19:20:52

http://img692.yfrog.com/img692/6846/krashork.png
Oto wynik mojej nader krótkiej pracy nad Krash Orkiem.

Tyno444 - 2010-03-11 11:42:31

Fajnie model wyszedł choć ja bym wydłużył rękojeść a co do broni to zrób ten miecz orka elity i może parę kusz

Sahari16 - 2010-03-11 14:29:45

zrób taką orkową halabarde jak w g3 :D

przemek1607 - 2010-03-12 18:42:09

ej zrób bron varrokhasvhor co ma 300 obrazen i oburęczna  oczywiscie topór

krupam - 2010-03-12 19:33:47

Ludzie! Dwuręcznych broni dla orków raczej nie zrobię, bo do tego musiałbym robić nowe animacje(a animacje walki to hardkor) i jeszcze odpowiednie śmieci w skryptach...
Z resztą tam są czasy wojny i rebelii, i praktycznie jedynym sposobem na zdobycie broni jest upolowanie jej właściciela, a sama produkcja rebeliantów jest ograniczona właściwie do przekuwania ogromnych toporów na Krash Orki.

Tak, wiem, ciacho, jestem do dupy.

Take - 2010-03-14 09:41:00

No fajny mod ;) Widziałem filmiki.

krupam - 2010-03-14 14:52:33

Take napisał:

No fajny mod ;) Widziałem filmiki.

Jakie filmiki?
Żadnych nie mam...

soAP - 2010-03-14 16:26:43

Lawl x666, Take, tyle koksu nie bierz xD

Take - 2010-03-15 08:35:53

Były filmy z tym związane.  .. ja wiem widziałem filmy z tym związane.. chyba usunąłeś.
W zasadzie.... Usunąłem ten filmik, bo robił mi tylko antyreklamę moda ;<

krupam - 2010-03-15 14:38:45

Nowe Pierwsze screeny przerobionych pancerzy wojownika i zwiadowcy:
Wojownik
Zwiadowca
Dlaczego 4 screeny na każdym? A no żeby pokazać pancerze od przodu i od tyłu.
A czemu jeden jaśniejszy, a drugi ciemniejszy? A no bo mój normalny monitor się zjebał i muszę używać kineskopu ;< A ta pipa ma ciemny obraz, a lepszego światła nie idzie już włączyć, więc zmieniłem światło w Gothicu i widzę dolne screeny tak jak wy prawdopodobnie te górne. Nie wiem na którym lepiej widać, więc zrobiłem po dwie pary w różnym świetle dla każdej zbroi.

Vayurax - 2010-03-15 15:17:30

Zwiadowca fajny, wojownikowi zrób cieniowanie i coś jeszcze, bo nie widać, że to metal ;)


[krupam]
:allachy:
W końcu zamiast mówienia, że do dupy, ktoś powiedział co trza zmienić.

kilop206 - 2010-03-15 17:29:32

O podobna do mojej tylko moja ma tylko tą kolczugę czy co to

Vayurax - 2010-03-15 17:33:32

krupam napisał:


[krupam]
:allachy:
W końcu zamiast mówienia, że do dupy, ktoś powiedział co trza zmienić.

No wiesz, to nie theModders ;P

A do tego metalu polecam opcję efekty świetlne w Gimpie ;)

Ok, ale muszę poczekać na nowy monitor, bo raz próbowałem edytować jedną texturę i gówno widziałem.

CerberV - 2010-03-15 18:08:38

A i jeszcze co do tej "dupy" to mógłbys im dorobić jakieś no nie wiem.. dłuższe tuniki, albo chociażby takie gatki co by im więcej cielska zakrywały, bo widok ledwo okrytego, nędznymi stringami orczego dupska przyprawia mnie o mdłości =|

krupam - 2010-03-19 14:24:55

Ok, na razie zamykam temat.
Powód? Praca nad modem wstrzymana, bo z tym monitorem po prostu nie umiem...
Otworzę, jak będzie jakaś świeża informacja.

krupam - 2010-03-30 19:21:38

Open the Gates!
Nowe animacje orków
Będzie ich więcej.

patrakus - 2010-03-31 18:55:53

fajnie ci wyszły te animacje tylko to dobijanie przez orka i jedzenie nie za bardzo ciekawie wygląda

krupam - 2010-03-31 23:00:06

Jedzenie to oryginały z Gothic I, a dobijanie to już chyba 3 wersja...
Poza tym jedzenie wygląda hujowo, bo nie ma animacji jedzenie na twarzy.

Vayurax - 2010-04-01 10:39:47

Tez mialem problem z robieniem animek. Ustaw sobie dwie, trzy kamerki w pokoju, nagraj ruch, z filmiku wyciagnij klatki do np. *.jpg (25 klatek na sek, jedna na 0,04 sek) i wczytuj je do programu 3D na tlo, i dopasowuj kazda klatke. Mozesz wyciagnac np 12 FPS, ale wtedy ustawiaj co druga klatke.

Nom, ale problem w tym, że nie jestem orkiem :<

Drobna różnica, której można nie brać pod uwagę ;P

Sahari16 - 2010-04-03 07:17:52

bardziej mlaskaj xD i przeżuwaj hahaha xD

krupam - 2010-07-25 13:49:29

CerberV napisał:

A i jeszcze co do tej "dupy" to mógłbyś im dorobić jakieś no nie wiem.. dłuższe tuniki, albo chociażby takie gatki co by im więcej cielska zakrywały, bo widok ledwo okrytego, nędznymi stringami orczego dupska przyprawia mnie o mdłości =|

Na życzenie :P
To Twoje ulubione orcze dupsko będzie widoczne tylko, jeśli nie mamy żadnego pancerza albo strój szamana.
A co do pancerzy, kolejno będą takie: (obrona kolejno ostrza/uderzenia/pociski/ogień/magia)
P. zwiadowcy - 50/50/50/30/0 - Wykonywany ze skóry okrywającej tors i nogi.
P. wojownika - 100/100/100/50/0 - Wzmocniony na torsie, nogach i rękach kolczugą.
P. elitarnego wojownika - 150/150/150/100 - Po prostu zbroja płytowa.
Magiczna orkowa zbroja - 200/200/200/100/100 - P. elity pokryty rudą, świeci się na niebiesko. Orkowie nie znają sposobu ich wytwarzania, a rebelianci poznali go od ludzi, dlatego orkowie ich nie mają. Mimo wszystko używa go tylko jedna osoba jeden ork, przy czym my możemy dostać własny. Nadmieniam, że mimo dużej obrony, orkowie elity i tak będą nas trochę ranić(a przyjdzie nam walczyć z kilkoma naraz), a z szamanami to przejebane.
Strój szamana - 100/100/100/150/150 - Strój wykonany ze zwykłych tkanin, więc swą obronę zawdzięcza głównie magii. Przydatna do walki z szamanami.

Dodatkowo każdy ork ma obronę 50/50/50/50/50 i 100 na upadki, ataki trolli, golemów(te co powodują, ze odlatujemy).
Dodam też, że normalni orkowie teraz też nie będą już tak jak w normalnym Gothicu(tzn. pancerz jako model ciała), tylko też będą nosić własne pancerze.

Sunset Beach Hotel www.worldhotels-in.com hotel wellness na weekend w Ciechocinku