Serious - 2010-02-08 23:49:57

Ja w temacie. Tego tutoriala z the Modders w ogóle nie rozumiem. (pewnie jestem za głupi)

Quentin - 2010-02-09 11:07:16

Tam gdzie ma ma być potwór (np wilk) dajesz waypointa o nazwie "potwor_miksera_1", a kawałek dalej "potwór_miksera_2" i łączysz oba.
Do startupa:
Wld_InsertNpc     (instancja_potwora, "potwor_miksera_1"); (<- nazwa waypointu
W rutynie dajesz np. od 6 do 18 żre przy "potwor_miksera_1", a od 18 do 6 przy "potwor_miksera_2"
Powinno działać, ale nigdy nie próbowałem wstawiać potworów (nienawidzę Spacera)

Serious - 2010-02-09 16:07:30

Dzięki, zobaczy się. I tylko tyle bo na tM jest, że trzeba więcej napisać w startup.d

ambele.pl noclegi ciechocinek