- New Gothic Team http://www.newgothicteam.pun.pl/index.php - Skrypty http://www.newgothicteam.pun.pl/viewforum.php?id=81 - Pierścień który zmienia nam mds-a http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=345 |
Luszczak - 2010-01-30 21:36:31 |
Teraz pokaże jak zrobić pierścień dzięki któremu możemy zmienić Kod:instance ItRi_pierscien(C_Item) // by szymek1994s { name = NAME_Ring; mainflag = ITEM_KAT_MAGIC; flags = ITEM_RING; value = Value_Ri_ProtFire; visual = "ItRi_Prot_Fire_01.3ds"; visual_skin = 0; material = MAT_METAL; on_equip = Equip_ItRi_i; on_unequip = UnEquip_ItRi_i; wear = WEAR_EFFECT; effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER"; description = "Zajebisty pierścien"; TEXT[2] = NAME_Prot_Fire; COUNT[2] = Ri_ProtFire; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD; INV_ROTZ = INVCAM_Z_RING_STANDARD; INV_ROTX = INVCAM_X_RING_STANDARD; }; FUNC VOID Equip_ItRi_i() { Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_SPRINT.MDS"); // uruchamia mds szybkiego biegu }; FUNC VOID UnEquip_ItRi_i() { Mdl_RemoveOverlayMds(self,"HUMANS_SPRINT.MDS"); //wyłącza ją };
|