krupam - 2010-01-27 18:43:53

Mam taki problem: Jak kompiluję dialogi wszystko jest normalnie, jak sprawdzam w grze są opcje dialogowe itp., ale nie pokazuje się to co dany NPC mówi(tzn. nie rusza rękoma itp. po prostu klikam opcję, okienko się zmniejsza i od razu powiększa i pojawiają się opcje dialogowe).
Może ktoś powiedzieć dlaczego tak się dzieje i jak temu zapobiec?

krupam - 2010-01-27 20:28:30

////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////             Hello
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Verrak_Hello   (C_INFO)
{
   npc                 =     Orc_2003_Verrak;
   nr                  =    1;
   condition           =   DIA_Verrak_Hello_Condition;
   information         =     DIA_Verrak_Hello_Info;
   important         =      TRUE;
   permanent         =     FALSE;
};

FUNC INT DIA_Verrak_Hello_Condition()
{   
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_UnNamed_Hello))
    {
        return TRUE;
    };
};

FUNC VOID DIA_Verrak_Hello_Info()
{   
    AI_Output (self, other, "DIA_Verrak_Hello_37_00"); //O, witaj. Kim jesteś?
    AI_Output (other, self, "DIA_Verrak_Hello_15_01"); //Jestem Nerrok. Przysłał mnie tu Wybraniec Innosa...
    AI_Output (self, other, "DIA_Verrak_Hello_37_02"); //...więc jesteś po naszej stronie. Czego tu szukasz?
   
    B_LogEntry            (TOPIC_GoToRebeliants, "Dotarłem do obozu rebeliantów. Nie jest ich tu za wielu, ale to i tak lepsze, niż żeby nikt się nie przeciwstawiał zamiarom orków.");
    Log_SetTopicStatus    (TOPIC_GoToRebeliants, LOG_SUCCESS);   
   
    Info_ClearChoices    (DIA_Verrak_Hello);
};


Ale i tak to nic nie da, bo nie wywala błędów. To tylko 1 dialog, a wszystkie nie działają.

kilop206 - 2010-01-27 21:04:31

Ja też tak mam. Może musisz zrobić to: http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw

krupam - 2010-01-27 21:07:13

Przecież napisałem, że kompilowałem.

Serious - 2010-01-27 22:47:33

Heh, ja wiem o co chodzi!
Też tak miałem, jak robiłem pierwszego moda. (przez to wzięła mnie nerwica i go nie skończyłem ) ;D
Musisz zrobić coś z OU.bin czy jakoś tak w spacerze, w ostatniej części poradnika Czip'a 17, już daję linka:

http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw

A jeżeli to nie ta część to musisz zobaczyć 5.

Jeśli to nie to to nie wiem.


EDIT: To co napisałem wyżej to jest źle. Myślę, że to Ci pomoże:

http://themodders.org/index.php?showtopic=106

Przeczytaj ten fragment z nowymi dialogami.

Luszczak - 2010-01-28 10:32:25

Musisz zrobić paczke z modem jak włączasz przez GOTHICSTARTERA. Spróbuj normalnie uruchomić gothica.

Gamer - 2010-01-28 17:00:56

gothica.

Szymek1994s napisał:

Musisz zrobić paczke z modem jak włączasz przez GOTHICSTARTERA. Spróbuj normalnie uruchomić

Cóż wcale nie trzeba robić paczuszki z modem ale może nie kliknął tzw. listu.

krupam - 2010-01-29 09:14:04

Robię w G2 tak btw.
Taw, wyjebywałem pliki OU, ale gówno to dawało.

Serious - 2010-01-29 18:26:30

A zrobiłeś nowe OU?

krupam - 2010-01-31 14:05:07

Jeśli chodzi o kompilowanie, to tak, kompilowałem dialogi tak jak było w tutorialu czipa, ale gówno to daje.

Serious - 2010-01-31 18:17:57

Hmmmm, nie zrobiłeś żadnej literówki w innych, a może coś zapomniałeś zmienić?

krupam - 2010-02-04 12:25:02

Ok już działa. Niestety przez robienie nowej paczki, bo innego sposobu już nie umiałem znaleźć.

Problem z dialogiem - 2010-05-22 23:19:51

E a ja mam inny problem z dialogami! Otoz robie moda do gothic 2 nk umiem wszystko robic z wyjatkiem dialogow. Znaczy umiem je robic tylko mam wlasnie jeden problem! Kiedy juz stowrze dialog zapusuje wszystko wedlug poradnika czp17 na youtube to jak wlaczam gothica i wlasnie z nowym npc ktoirego stworzzylem nie ma dialogow! Probowalem wszystkiego poprostu jakbym ich nie zrobil! NIE MA :( :( :( Pomozcie plissssssssssss :( xD

patrakus - 2010-05-23 00:28:00

To coś źle zrobiłeś bo ja tak samo się z niego uczyłem.Może w npc nie wpisałeś kodu swego npc.

Sahari16 - 2010-05-23 07:41:15

ehh trzeba spacerem skompilować ziom ;]

readgames - 2010-05-29 17:41:28

JEst maly problem! Chodzi o dialogi bo kiedy robie wszystko jak trzbea podaczas zapisywania itp dialogow to jak je wlaczam to ich nie mam mimo ze stworzel dialogi do nowego npc ktory jest itp!! Moglby ktos dokladniej mi rozpisac co i jak w dialogach mam robic?? BO juz nie moge probowalem wszysztkiego XD XD XD :(

kpk138 - 2010-05-29 17:44:14

patrakus napisał:

To coś źle zrobiłeś bo ja tak samo się z niego uczyłem.Może w npc nie wpisałeś kodu swego npc.

Wszystko sobie zapisywalem instance npc itp i to gowno dalo moze jest cos nie tak z g2mdk :( :(

redukcja celulitu ursynów walentynki Ciechocinek